پرده بکارت مصنوعی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟


امروزه بیشتر مطالعات و تحقیقات علمی در کشورهای اروپایی و آمریکایی انجام می شود، زیرا در این کشورها موضوع پرده بکارت تبعیض جنسیتی و ظلم به زنان تلقی می شود و به آن اهمیت نمی دهند، بنابراین مطالعه علمی در این زمینه انجام نمی شود. این موضوع مورد توجه قرار نگرفته است و اصولاً در کشورهای جهان سوم که مردان به عنوان جنسیت درجه یک و زنان به عنوان جنسیت درجه دو شناخته می شوند، بحث پرده بکارت بیشتر مطرح است.

به گفته جامعه پزشکی، همه زنان با پرده بکارت به دنیا نمی آیند و حتی کسانی که با پرده بکارت به دنیا می آیند لزوما در اولین رابطه جنسی خود خونریزی را تجربه نمی کنند.

پرده بکارت مصنوعی برای شبیه سازی پرده بکارت سالم تولید شده است. این محصول از یک ماده سیلیکونی تشکیل شده است که به دیواره واژن می چسبد و به طور موقت ظاهر پرده بکارت سالم را ایجاد می کند که با فشار دادن آن مایع قرمز رنگی از واژن خارج می شود.

پرده بکارت نشانه باکرگی نیست

برخی افراد معتقدند که زنان و مردان در اولین رابطه واژینال بکارت خود را از دست می دهند، اما برخی دیگر معتقدند که داشتن رابطه جنسی دهانی، مقعدی یا مالشی نیز منجر به از دست دادن باکرگی در مردان و زنان می شود. .

داشتن پرده بکارت و باکره بودن دو چیز کاملا متفاوت هستند. همانطور که پسرها می توانند باکرگی خود را قبل از ازدواج پنهان کنند، این گزینه برای دختران نیز وجود دارد.

لذت بردن از رابطه جنسی به دخول واژینال محدود نمی شود و راه های مختلفی برای لذت بردن از رابطه جنسی بدون دخول واژینال وجود دارد، بنابراین دیدن یک یا دو قطره خون در اولین رابطه جنسی تضمینی برای باکرگی نیست.

از سوی دیگر برخی بی توجهی ها و آسیب ها در ورزش هایی مانند ژیمناستیک، دوچرخه سواری، اسب سواری، استفاده از تامپون و… آنها می توانند منجر به از دست دادن پرده بکارت شوند که ربطی به باکره بودن ندارد.

برخی از دختران توسط جامعه مجبور به انجام عمل جراحی ترمیم باکرگی می شوند، اما از آنجایی که این عمل دردناک است و می تواند منجر به عوارض شود، ممکن است ترجیح دهند از پرده بکارت مصنوعی یا شیاف پرده بکارت استفاده کنند که راه حل ساده تری بدون نیاز به مراجعه به پزشک یا پزشک است. مراقبت ویژه و در کمترین زمان ممکن بدون درد شرایط باکرگی را در رابطه جنسی شبیه سازی می کند.

باورهای غلط در مورد پرده بکارت و خونریزی در اولین رابطه جنسی

طیف وسیعی از دختران به معنای واقعی کلمه پرده ای ندارند که ورودی واژن را مسدود کند و با چشم قابل رویت باشد، در بیشتر موارد خونریزی که در اولین رابطه جنسی مشاهده می شود به دلیل کشیده شدن دیواره واژن است. در اولین رابطه جنسی، به اندازه کافی معاشقه کنید و واژن مقدار زیادی روان کننده ترشح کرده و به آرامی دخول را انجام دهید، احتمال اینکه در اولین رابطه جنسی خون ببینید بسیار کم است.

به عبارت دیگر، توانایی مرد برای اولین رابطه، باعث درد و ناراحتی کمتری در همسرش می شود و درد و خونریزی او را بسیار کاهش می دهد. اگر به طور طبیعی واژن زن تحت فشار قرار نگیرد، در هر صورت در اولین رابطه با درد و خونریزی مواجه می شود و در این موارد توصیه می شود مدتی از روان کننده جنسی استفاده کنید تا واژن به تدریج شل شود. با شرایط جدید سازگار شوید.

از سوی دیگر، اگر اولین رابطه جنسی خشونت آمیز باشد و واژن به اندازه کافی روان کننده ترشح نکند، ممکن است خونریزی زیادی داشته باشید، به خصوص اگر با دختری زیر 18 سال رابطه داشته باشید، این مشکل بیشتر نمایان می شود.

برعکس این حالت نیز امکان پذیر است، همانطور که همه اندام های انسان کاملا منحصر به فرد و متفاوت هستند، این تفاوت در آلت تناسلی نیز وجود دارد، درست مانند آلت تناسلی مردان که قطر و طول متفاوتی دارد، داخل واژن زنان نیز یکسان است. طول، انقباض و بازی متفاوتی دارد، اگر قطر آلت تناسلی مرد کمتر از اندازه متوسط ​​باشد و همسرش نسبت به زنان دیگر واژن نسبتاً باز داشته باشد، اولین رابطه جنسی او با درد بسیار کم و احتمالاً بدون خونریزی خواهد بود.

از طرف دیگر، زنی که قبلاً رابطه جنسی داشته است، اگر با مردی ازدواج کند که قطر آلت تناسلی او بزرگتر است یا توانایی کافی برای برانگیختن زن را قبل از دخول نداشته باشد، واژن زن خشک می ماند یا به سرعت آلت تناسلی او را وارد می کند. در واژن کند، احتمال خونریزی بسیار زیاد است.

زنان یائسه ای که ترشحات واژن آنها کاهش یافته است، اگر بدون روان کننده رابطه جنسی داشته باشند و درد و سوزش داشته باشند، احتمال خونریزی کمی وجود دارد، به خصوص اگر نفوذ بیشتر از 1 دقیقه یا با شدت باشد.

بنابراین به طور کلی وجود خونریزی در اولین نزدیکی یا عدم خونریزی نمی تواند وجود پرده بکارت را چه باکره و چه غیر باکره تایید کند.

پرده بکارت مصنوعی

در خانواده هایی که باکرگی را دلیل بر حسن نیت دختر و ملاک انتخاب او می دانند، دختری که بر اثر تصادف، رابطه جنسی قبلی یا تجاوز جنسی یا سهل انگاری در خودارضایی، باعث خونریزی در اولین رابطه جنسی پس از ازدواج نشود. باید برای تطبیق با این رسم سنتی، از پرده بکارت مصنوعی استفاده می شود تا در اولین رابطه جنسی خونریزی کند.

دخترانی که به طور تصادفی پرده بکارت خود را از دست داده‌اند، قبل از ازدواج به فکر خون‌ریزی در اولین رابطه جنسی باشند تا انگ نخورند.

ساده ترین راه استفاده از شیاف های باکرگی است که به غشای مصنوعی معروف هستند و باید قبل از نزدیکی داخل واژن قرار داده شوند.

شیاف پرده بکارت، پرده بکارت، کاربرد پرده بکارت مصنوعی

شیاف باکرگی چیست؟

پرده بکارت مصنوعی چیست؟

شیاف پرده بکارت مصنوعی یا شیاف پرده بکارت به صورت کیت یا کپسول به فروش می رسد که دارای ترکیب سلولزی است که با قرار گرفتن در محیط گرم و مرطوب واژن حل می شود و خونریزی از واژن در حین دخول را شبیه سازی می کند.

پرده بکارت مصنوعی حداکثر نیم ساعت قبل از نزدیکی در داخل واژن قرار داده می شود تا در این مدت در داخل واژن حل شود و پس از اتمام دخول، مایع قرمز رنگی شبیه به خون به وجود آید.

کپسول های پرده بکارت مصنوعی به صورت شیاف وارد واژن می شوند و انواع مختلفی دارند.

یک کپسول برای شبیه سازی خونریزی واژن و یک کپسول دیگر برای باریک کردن دهانه واژن.

کپسول رنگی در رطوبت و دمای داخل واژن حل می شود و غشایی ایجاد می کند که با نفوذ به آن و جریان خون مصنوعی پاره می شود.

کپسول سفت کننده واژن نیز دیواره واژن را منقبض می کند تا نفوذ آن کمی دشوارتر شود.

خونریزی در جنس اول، استفاده از پرده بکارت مصنوعی، پرده بکارت مصنوعی

نحوه استفاده از پرده بکارت مصنوعی

نحوه استفاده از پرده بکارت مصنوعی

قبل از نزدیکی، شیاف باکرگی وارد واژن می شود و شیاف به تدریج شروع به حل شدن می کند و وقتی آلت مرد به آن برخورد می کند، مایعی شبیه خون به آلت تناسلی می رسد که نشان دهنده باکرگی است. با شروع رابطه جنسی و افزایش ترشحات واژن و همچنین نفوذ به آلت تناسلی مردانه، گرما و افزایش رطوبت در واژن، فرآیند جوش خوردن شیاف باکره باید افزایش یابد و باید با خون بکر روبرو شوید.

در صورت وجود دستکش در بسته پرده بکارت، حتما از دستکش برای قرار دادن کپسول ها استفاده کنید تا از عفونت جلوگیری شود.

اگر از دستکش استفاده نمی کنید، دست های خود را کاملا با آب و صابون بشویید و ناخن های خود را مسواک بزنید.

اگر ناخن هایتان بلند و لاک زده است، باید از دستکش استفاده کنید.

کپسول را 2-3 سانتی متر داخل واژن قرار دهید. این کار را سریع انجام دهید تا کپسول به انگشت نچسبد.

فاصله زمانی قرار دادن کپسول داخل واژن را از روی بسته مطالعه کنید، معمولاً نیم ساعت قبل از نزدیکی باید کپسول را داخل واژن قرار دهید در غیر این صورت خاصیت خود را از دست می دهد.

به گفته سازنده، اگر رابطه جنسی نداشته باشید، شیاف واژینال خود به خود در داخل واژن حل می شود و پس از 7 ساعت از واژن خارج می شود.

نکات مورد نیاز هنگام استفاده از پرده بکارت مصنوعی

کپسول های باکرگی مصنوعی خوراکی نیستند.

نباید همزمان با تامپون استفاده شود.

در صورت درد یا عفونت واژن استفاده نشود.

در دوران شیردهی و قاعدگی نباید مصرف شود.

در صورت عفونت، بوی نامطبوع، ترشحات پنیری یا تغییر رنگ ترشحات واژن، 2 تا 3 روز پس از مصرف با پزشک مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید