اجرای طرح کاداستر 220 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال کریمی مدیر جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جمع آوری بیمه محصولات کشاورزی، ثبت اراضی و حفظ کاربری اراضی استان کرمانشاه که به همت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار می شود، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه است. طرحی بسیار خوب و مفید برای کشاورزان، چرا که اسناد و مدارک کشاورزان سالهاست که در بحث اراضی مشکل ساز بوده و با ثبت اسناد و املاک، مشکلات دیرینه کشاورزان در زمینه اسناد کشاورزی روشن خواهد شد.

وی ادامه داد: از 900 هزار هکتار اراضی کشاورزی، نقشه کاداستر یا تحدید حدود و اطلاعات توصیفی 220 هزار هکتار از اراضی استان برای صدور اسناد به اداره کل ثبت احکام استان ارائه شد.

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: کشاورزان برای دریافت سند کاداستر به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند تا از مزایای مطلوب بهره مند شوند، بهره مندی از مزایای طرح کاداستر با اسناد کشاورزی و سایر مدارک لازم برای اجرای طرح کاداستر اجرا می شود. رهبری جهاد کشاورزی.

وی از کشاورزان خواست تا با مراجعه به دفاتر بیمه محصولات کشاورزی محصولات خود را بیمه کنند و افزود: 102 هزار نفر تحت پوشش صندوق تامین اجتماعی کشاورزان و عشایر استان کرمانشاه هستند.

انتهای پیام/ص




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید