حقوق کدام گروه از کارمندان و بازنشستگان افزایش می یابد؟ – خبرگزاری مهر ایران و امور روز


جعفر قدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصویب کلیات لایحه تناسب حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری ​​و لشکری ​​اظهار داشت: در این لایحه دولت پیشنهاداتی برای احیای حقوق سربازان ارائه کرده است. و کارگران نظامی و بازنشستگان.

وی تصریح می کند: در لایحه تناسب حقوق کارکنان کشوری و مستمری بگیران کشوری و ارتش پیشنهادی برای افزایش حقوق مشمولان صندوق های تامین اجتماعی وجود ندارد، زیرا از ابتدای امسال مشمولان وجوه تامین اجتماعی دریافت کردند. افزایش حقوق آنها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی گفت: لایحه تعدیل حقوق کارکنان کشوری و بازنشستگان کشوری و لشکری ​​مربوط به کارکنان دولت یعنی کارکنان دولت و بازنشستگان است و در لایحه مذکور افزایش حقوق در نظر گرفته نشده است. این افراد نیز

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی گفت: حقوق کارکنان دولت که مشاغل غیر کاری انجام می دهند و تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری ​​هستند افزایش می یابد.

قدری درباره میزان افزایش دستمزد مشمولان قانون تناسب برای حقوق کارکنان کشوری و بازنشستگان کشوری و لشکری ​​گفت: حقوق کارمندان یک میلیون تومان و حقوق بازنشستگان 900 هزار تومان افزایش می یابد. همچنین بابت حقوق عائله مندی 200 هزار تومان و به ازای هر فرزند 100 هزار تومان به حقوق کارکنان کشوری و لشکری ​​و بازنشستگان اضافه می شود.

وی ادامه داد: در مجموع به هر ارتش شاغل و بازنشسته دولتی یا کشوری بین یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار تومان اضافه می شود و جنبه هایی مانند حقوق خانواده و حقوق اولاد نیز برای آنها در نظر گرفته می شود.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ​​گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بحث و تبادل نظر کردیم و گفتیم بازنشستگان انتظار همسان سازی دستمزدها را دارند. بر این اساس برای آنها پیش بینی کرده ایم که علاوه بر افزایش حقوق در لایحه مذکور، 5 درصد دیگر به حقوق آنها اضافه شود.

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی گفت: دولت پیشنهاد داده بود مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و مددکاری بین 5 تا 10 درصد افزایش یابد که به 30 درصد افزایش دادیم و دولت نیز پذیرفت. حتی حقوق جانبازان و رزمندگان ورشکسته بیکاری و درآمد به 5600000 افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید